Eerste dagen - Reisverslag uit Manado, Indonesië van Anouk Smulders - WaarBenJij.nu Eerste dagen - Reisverslag uit Manado, Indonesië van Anouk Smulders - WaarBenJij.nu

Eerste dagen

Blijf op de hoogte en volg Anouk

27 April 2016 | Indonesië, Manado

Wauw! De eerste kleine reis zit er alweer op.. Vijf dagen Dubai. Het was heerlijk! Het weerzien van m'n familie, het enthousiasme van de andere meiden en de cultuur, mooie ervaring!

Vandaag zijn we aangekomen in Manado, Sulawesi. Wat een indrukken! Het begon al op het vliegveld in Dubai. Bij de gate zaten alleen maar Indische mensen. Toen we in Jakarta aankwamen moesten we de koffers ophalen en opnieuw afleveren, omdat we nog een vlucht hadden. Gelukkig werkt het allemaal het zelfde als op andere vliegvelden, niet dus.. Na drie keer op en neer gelopen te hebben en naar allemaal verschillende kanten gestuurd te worden hadden we het gevonden. We moesten bijna 6 uur wachten op onze vlucht.. Gelukkig ging het relatief snel voorbij, maar we werden goed aangestaard door alle mensen daar, maar wat wil je, vier blanke meiden, dat zien ze natuurlijk niet vaak.

Eenmaal aangekomen in Sulawesi stond frater Jan met wat kennissen ons al op te wachten. Helaas was er net een stortbui, maar wat is het hier prachtig!! Zo'n mooie natuur, lieve mensen en goed gezelschap! Vervolgens hebben we onze spullen uitgepakt en hebben we ons gesetteld op onze kamers. Na een uurtje gekletst te hebben met Jan zijn we boodschappen gaan doen en hebben we een hapje gegeten. Met z'n vieren hebben we voor €5!! in totaal lekker gegeten. Het is een prachtig begin van de reis! Nu nog wennen aan de kakkerlakken op straat...

• 27 April 2016 - 10:09

Bart:

Hey Nouk, mooie eerste indrukken. Nu kan het grote avontuur echt beginnen. Leuk dat het voorafje in Dubai zo fijn was!
    Enjoy x

• 27 April 2016 - 10:23

Geert:

Dag Anouk, wat een mooi begin. Geniet ervan!

• 27 April 2016 - 11:01

Tom:

Hoi allerliefste Noukie,
    Leuk te mogen delen in jouw belevingen.
    Het voelt zo dichtbij en zeker als ik jouw verslagen op jouw kamer lees.
    Geniet van de mooie en bijzondere omgeving waar je met alle lieve mensen om je heen mag delen. Liefs aan je soul-mates! Love you, Papa xxx

• 27 April 2016 - 11:02

Nicole Van Den Boomen:

Klinkt super!

• 27 April 2016 - 12:20

Astrid De Groot:

Geweldig Anouk, een fantastische ervaring! Geniet ervan en heel veel plezier nog xxx Astrid

• 28 April 2016 - 19:19

Nick: